Meet n Greet Justin Bieber

Hej på er! Hur mår ni? Har hänt en väldigt stor sak sen sist jag skrev som jag känner att jag är tvungen att dela med mig av.
 
I onsdags så smsade en av mina halvsystrar och undrade om jag var intresserad av två biljetter till Justin Bieber i Köpenhamn den 20:onde April. Men inte bara vilka biljetter som helst, utan VIP Meet n Greet. Jag höll på att smälla av. Jag bara visade telefonen för Julia som satt bredvid mig och sen skrek jag. Hoppade runt i hela skolan medan jag ringde min syster och frågade om hon verkligen var seriös. Och det var hon. Hon hade fått dom av sitt jobb då reklambyrån hon jobbar på spelade in en reklamfilm med Justin för ett tag sen. Jag ringde upp Madelene eftersom att det var hon och jag som skulle gå på Justin i Stockholm den 22:ndra April (vi har endast vanliga biljetter) och frågade om hon ville följa med. Först var hon helt tyst, sen skrek hon. Hon sa flera gånger "Är du seriös? Är detta på riktigt?".
 
I torsdags fick vi bekräftat att biljetterna var våra, och idag skickade min syster en bild på dom. Ska hämta ut dom hos henne nästa vecka, och jag kunde inte vara lyckligare. Den 20:onde April i Köpenhamn ska jag och Madelene få träffa vår absolut största idol. Det är mindre än en månad kvar, och jag är helt hype. Jag har redan börjat fundera på vad jag ska ha på mig, och ikväll ska vi kolla på resealternativ till Köpenhamn. 
 
Detta är helt klart en dröm som går i uppfyllelse, och det känns så overkligt. Om mindre än en månad står jag bredvid honom och pratar med honom. Fattar ni vad sjukt?!?!?!
 
Ville bara skriva av mig. Nu vet ni hur lycklig jag är.
 
Smset som förändrade allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0