Glad Påsk!

Glad Påsk på er! Hoppas ni haft en bra påskafton än så länge. Min har varit bra. Vaknade vid elva och gick upp och åt frukost och letade påskägg. Vid tolv gick jag, mormor, mamma och pappa ut med Alfons på stranden och släppte honom där. Så var vi ute en timme och gick. Sen vi kom hem så har jag pluggat matte, pysslat ihop ett collage till min morbror, duschat och pratat med Totte.
 
Ikväll blir vi bara hemma och äter påskmiddag, och imorgon ska vi bege oss hemmåt. Men det blir inte förns frammåt eftermiddagen. Och förhoppningsvis så får jag träffa Totte redan imorgon kväll, skulle ju vara drömmen!
 
Bild 1: Från restaurangen igår. Bild 2: Mitt påskägg imorse. Bild 3: Stranden. Bild 4: Våfflor till lunch idag. Bild 5: Vinst på två av mina trisslotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0