23 Mars 2013

Godmorgon! Är ni vakna än? Själv sitter jag på jobbet, har varit här sen kvart i nio. Ska jobba till fem idag, så det är långt kvar tills jag slutar. Lite tråkigt just nu, men snart kommer det mer folk och då brukar det inte vara så farligt. 
 
Efter jobbet ska jag åka hem till Totte eller möta honom i stan. Han pratade om att han ville bjuda mig på bio, så vi får väl se hur det blir med den saken. Annars blir det bara mys hemma hos honom antar jag! Imorgon ska jag åka och kolla på lite lägenheter med mina föräldrar (som vanligt hehe) och sen ska jag vara med Totte. Ska försöka klämma in lite plugg också. Hoppas ni får en bra lördag!
 
Jag igår i väntan på bussen till skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0