19 Mars 2013

Hej på er! Vet att det gått en vecka sedan jag skrev sist hehe, sorry about that. Orkar inte berätta exakt i detalj vad som har hänt den senaste veckan, men var som sagt ledig i onsdags och var då med Totte och pluggade matte med Rebecka.
 
På torsdagen tog jag en trip till tandläkaren och rensade ur en tand som ska rotfyllas om några veckor, så hade ganska ont efteråt. Men krigade mig hem till Totte i alla fall och sov där.
 
På fredagen så var jag på 18-årsfest och firade Julia och Sara som fyllt år. Det var superkul och man träffade en massa folk som man inte träffat på länge!
 
På lördagen åkte jag och färgade håret och mötte sedan Totte. Vi åkte hem till mig och spelade kort och sov där.
 
På söndagen var jag och min familj och kollade på en lägenhet i stan och sedan åkte jag och Totte hem till han. Sov där tills igår, och sedan sov han hos mig till idag. Kom hem för ett tag sen och sitter nu och pluggar italienska. Ska jobba ikväll, men bara i 1 1/2 timme. Ska hem till Totte efter jobbet och mysa med han eftersom att vi har tre månader idag. Så det var lite kort om min vecka, kan bjussa på lite bilder från Instagram istället!
 
1. Affe fyllde ett år i torsdags! 2. Jag efter tandläkaren, min mun var helt sne efter bedövningen. 3. Jag gosade med Sigge hemma hos Totte en morgon.
1. Jag och Danne i fredags. 2. Jag och Jesper i fredags. 3. Jag och Totte i söndags. Undrar om han har krympt lite?
1. Julia var vig på idrotten igår. 2. Åt lite Ben&Jerry. 3. Jag och Totte för några veckor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0