10 Mars 2013

Hej på er! Det var ett tag sen hehe. Hoppas allt är bra med er tappra läsare som fortfarande hänger kvar här, ska försöka att bli bättre på att blogga nu. Eller i alla fall uppdatera lite mer än någon gång varannan månad!
 
Igår så jobbade jag från nio till fem och sedan åkte jag hem till Madde och fixade mig innan vi hoppade in i hennes bil (hon har tagit körkort och skaffat bil, så stolt över henne!) och körde till Nacka där det var chillkrök hos Danne. Vi var inte så många där, men det var kul i alla fall. Vi drack, snackade, dansade och sjöng med i en massa gamla och nya låtar. Jag, Totte, Danne, Simon och Casper sov kvar och somnade runt halv 4. Klockan nio imorse bestämde dock Totte sig för att vi hade sovit klart, så då var det bara att gå upp. Vi städade undan, käkade frukost och sedan åkte jag och mötte mamma i stan för att kolla på två lägenheter. Vi har besätmt oss för att flytta från förorten in till stan, så nu letar vi lägenhet för fullt! Dock fastnade vi inte för någon av de som vi tittade på idag.
 
Kom hem för inte så länge sen och ska nu duscha och plugga lite matte innan Totte kommer hit. Vi hörs!
 

Lite skeva bilder från igår

Kommentarer
Postat av: emma svensson

Vad fina ni är!

Svar: Tack! :)
Elin

2013-03-10 @ 18:47:13
URL: http://emmaskarolina.blogg.se
Postat av: Stepphanie

Yeii!!! Äntligen uppdatering :D

Svar: Haha ja, äntligen! :D
Elin

2013-03-11 @ 19:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0