27 Januari 2013

Hej på er! Det var ett tag sen. Har ju gått nästan en hel månad sen jag bloggade sist, så ska försöka bli lite bättre på det. Orkar väl inte dirket återge allt som hänt denna månad, men jag har varit mycket med Totte, bokat en resa till Rhodos i sommar, jobbat, gått i skolan och varit i Romme. Kan bjuda på lite bilder från instagram!
 
Bild 1: En bild från en fest på mig och en kille från Island som heter Noi!
Bild 2: Jag och min kärlek när vi skulle gå på bio en kväll
Bild 3: När jag och Totte hade söndagsmys för ett tag sen
Bild 4: Jag i väntan på bussen
Bild 5: En kall dag då jag och Totte inte kom till skolan för bussarna inte gick så somnade vi om hemma hos honom
Bild 6: Världens godaste mat
Bild 7: När jag och min kärlek firade en månad!
Bild 8: En annan bild i väntan på bussen hehe
Bild 9: Jag, Hanna, Julia och Elin i Romme i torsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0