Idol-audition

Hej på er! Hoppas allt är bra med er. Idag har jag stått i Idolkön sen klockan fem imorse. Jag, Julia och Carl stod och köade från fem på morgonen till tio på förmiddagen då dom valde att släppa in oss (två timmar försent). Tyvärr så gick jag inte vidare, men Carl gick vidare till andra steget och får reda på imorgon om han går vidare till riktiga juryn. Hoppas!
 
Nu sitter jag här och ska snart börja fixa mig. Ikväll står tjejmiddag hemma hos Alice på schemat, och även fast jag är trött som ett djur så ska det bli kul. Dock blir det hem tidigt för att ta igen den sömnen jag förlorade inatt, för imorgon måste jag hjälpa mamma att städa huset inför fotograferingen på måndag. Vi har nu bestämt oss för att sälja huset, så på måndag är det fotografering och om två veckor är det visning. Läskigt, men samtidigt spännande. Nu vill jag bara hitta en lägenhet som vi kan flytta till.
 
Carl och Julia imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0