RIP

När Evelina och Madelene var här igår så pratade vi om en kille som heter Malcolm som dog i somras. Malcolm var en av Evelinas barndomsvänner och han blev påkörd när han var på väg från Båstad till Torekov på kvällen med sina kompisar. Han var bara 17 år, alltså lika gammal som oss. Jag har träffat han förut och Evelina har alltid pratat om honom. Så igår så satte vi oss ner och pratade om honom. Om livet. Om döden. Det är så läskigt, allt det där. Att folk som är lika gamla som oss dör och tas ifrån oss alldeles för tidigt. Man tror inte att det ska hända en själv och ens egna kompisar, men det gör det. Jag kände inte Malcolm, men jag är minst lika berörd då Evelina är en av mina bästa vänner.
 
Vet inte riktigt vad jag vill ha sagt med det här inlägget, men jag vill bara att ni ska ta tillvara på varandra och personerna runt omkring er, för man vet inte när dom försvinner. Jag skänker en tanke till Malcolm och till alla som kände honom, och jag skänker en tanke till alla personer som har tagits ifrån oss alldeles för tidigt. Ni är saknade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0