17 September 2012

Hej och förlåt för att jag inte upptaderade igår, men jobbade från 12-20 så det fanns inte så mycket att skriva om egentligen. Efter jobbet åkte jag bara hem och åt lite middag och tittade på True Blood innan jag somnade.
Idag så går jag i skolan från 9.25-14.40 och efter det ska jag åka och hämta Alfons på dagis och sedan plugga. Har en mediauppgift och en engelskaläxa som ska vara klara denna vecka och sedan ytterligare en stor mediauppgift som ska vara klar om några veckor, så lika bra att sätta igång med den också. Så det blir nog inte så rolig upptadering från min sida idag, men ska försöka!
 

Jag och mina grabbar igår på gymmet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0