15 November 2012

Godmorgon på er! Upptaderade inte något igår då jag hade en fullspäckad dag. Vaknade vid tio och åkte då till Julia och var där och pluggade till fyra ungefär, sedan åkte jag och mötte Madde så åkte vi hem till mig och lagade lite mat, pratade och så. Vid sju åkte hon till sin dans och strax efter kom Becka till mig och då pluggade vi matte i två timmar som vanligt på onsdagar. Sen var jag så slutkörd att jag somnade på direkten. 
 
Idag har jag också en fullspäckad dag. Skola från 8.00-15.30, sen ska jag, Julia, Henry och Elin stanna kvar i skolan och öva på en dans som vi ska ha redovisning på om två veckor och kl.19 ska jag, Julia och Elin intervjua en man som har HIV inför vårt reportage. Det ska bli intressant! Men nu blev det en jävla bok känns det som haha, vi hörs sen.
 
Jag och min lilla prins för några veckor sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0