The Hunger Games

Hej på er! Var så trött igår när jag kom hem att jag inte orkade blogga, förlåt. Bion var i alla fall sjukt bra, rekomenderar er att se den! Men läs boken först för den är jättebra, och dom har gjort filmen EXAKT som boken. Dom hade inte lämnat ute någon viktig del eller tagit bort vissa scener vilket jag tycker är väldigt bra. Jag kom hem vid 12 och somnade nästan på direkten.
Dagens planer vart lite ändrade, jag tränade piloxing med mamma kl.10 som bestämt, men sen var jag tvungen att jobba eftersom att Mya som brukar jobba på lördagar är i Frankrike, så jag erbjöd mig att hoppa in. Så sitter på jobbet just nu och slutar om 3 h och 20 min. Och idag är första gången som jag är själv, läskigt! Men det har gått bra än så länge, så det är nog ingen fara. Men ska ta tag i lite arbete nu, vi hörs sen!

The Hunger Games

Kommentarer
Postat av: Andrea Hedenstedt

Han har varit sjuk en vecka kan nog vara därför, men inget har ´hänt!

2012-04-01 @ 16:46:11
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0