Städade sminkhyllan, haha

Är klar med svenskan nu vilket känns skönt. Nu är hela talet exakt 4 minuter långt med låten i början också. Okej, ni fattar säkert inte vad jag snackar om, men ni som går i första ring på gymnasiet vet ju vad jag menar. Jag och tjejerna ska på fredag hem till någon efter skolan och läsa upp våra tal för varandra och ge feedback. Känns bra att man kan göra sånt med sina kompisar och inte bara shoppa och fika haha.
Fick ett litet ryck när jag blev klar med svenskan, så jag städade hela min smink hylla. Slängde massa gammalt smink, gamla parfymer, lösögonfransar och ska snart ge mig i kast att tvätta mina sminkborstar. Vet ni att man helst ska göra det en gång i veckan? Sen ska jag fortsätta plugga, men nu blir det hemtentamen. Bjuder på en bild på min nystädade hylla också, fräscht!

Okej, den vägrar vända på sig. Kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0