Rumble

Förlåt för att jag bara skrev ett ynka inlägg igår, men pluggade hela dagen fram tills att jag skulle gå till jobbet, och sedan jobbade jag i 2,5 timme och när jag kom hem så skrev jag klart min släktforskning och skickade in den. ÄNTLIGEN säger jag bara. Nu är det inga stora inlämningar eller prov kvar innan påsklovet, så himla skönt! Och idag är det bara en vecka kvar tills påsklov, wiho!
Idag så börjar jag halv 12 och slutar halv 4 och efter det ska jag in till stan och byta ett par jeans som är trasiga och ikväll blir det zumba med Erica. Det var längesen, så ska bli superroligt. Hoppas ni får en bra torsdag, puss!

Har även blivit beroende av detta spel. Ni som har en iPhone, ladda ner det! Det heter Rumble

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0