Ledig imorgon

Hej på er! Har precis krypit ner i sängen efter vad som känns som en väldigt lång, men ändå relativt kort dag. Hade en lektion mellan 13.05-15.00 som var svenska nationella. Vi skulle skriva ett tal om temat relationer och jag skrev om relationen till musik. Jag tror att det gick bra och hoppas såklart på ett A, men blir nöjd om det blir B också haha ;) Efter det så åkte jag till Sturegallerian med Julia och Louise och tog en fika och kollade på Ray Bans. Åkte sedan hem och har pluggat sedan dess med undantag för matpaus. Har skrivit på min släktforskning som aldrig verkar bli klar. Jag måste få klart den imorgon, annars avlider jag. Men nu känner jag att det blev ett väldigt långt inlägg, så ska avrunda här. Ska ta och titta på ett Jersey Shore avsnitt och sedan sova, skönt att man är ledig imorgon! Så, godnatt och puss på er.

Skille sitta fint med sol och värme. Och en saknad kusin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0