Känner mig ful

Godmorgon på er! Det var jobbigt att gå upp imorse med tanke på att jag somnade sent (11 är sent för mig haha) men jag klarade det. Nu har jag fixat klart mig och väntar på att mamma ska bli klar så jag kan få skjuts till pendeln.
Jag känner mig väldigt ful idag. Har bestämt mig för att köra utan smink nu ett tag bortsett från vid speciella tillfällen som t.ex. när jag ska jobba och på fest. Men i skolan och annars så ska jag vara á natural. Det sminket som jag har använt nu har verkligen förstört min hud, så jag ska införskaffa mig ett startkit av ID bare Minerales när jag får mitt barnbidrag och hoppas att det hjälper mot min stackars hud. Men så länge så får jag känna mig ful.

Varför kan det inte bara bli sommar så man kan bli brun och slippa använda smink?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0