Sommarplaner

Denna sommar så ska jag vara hemma ovanligt mycket då vi precis har skaffat hund, men en del roligheter ska jag nog hinna med i alla fall.
Midsommar 21-23 Juni: Midsommar är en av de högtider som jag gillar bäst för då samlas vår familj, min kusins familj, en familj från Norge och en familj från Göteborg och firar midsommar ihop. Så har det varit sen 5-6 år tillbaka och det är alltid superkul. Vi byter alltid ställe varje år, och denna sommar är det min kusins familjs tur att ha, så vi ska spendera den på Värmdö.
Skåne 13-19 Juli: Jag har ju släkt på mammas sida i Skåne så hela familjen (inklusive Alfons) ska åka ner dit och vara där en vecka. Bada, sola, äta god mat och umgås med släkten är vad som står på schemat. Mys!
Spanien 26 Juli-2 Augusti: Jag, Linn, Benjamin, Mikaela, Jesper och Martin ska åka ner till Spanien och vara där en vecka. Vi har hyrt ett eget hus som vi ska bo i som ligger i Mil Palmeras, ca. en timme från Alicante och ganska nära Benedorm. Jag är så jäkla taggad så det finns inte! Bada, sola, äta god mat, festa, shoppa och mycket mer kommer vi att göra.
Och bortsett från alla dessa härligheter så kommer det nog att bli en tripp till både Maddes och Max landställen. Hur bra kommer inte denna sommar att bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0