Maria - Justin Bieber

Igår när jag var med Elin och Julia så spelade Elin upp denna låt för oss. Jag har inte hunnit lyssna igenom Justin Biebers nya album än, men detta är en låt som handlar om tjejen som sa att hon var gravid med hans barn. Låten är ganska bra, men texten är ju lite rolig tycker jag haha...och jag skulle inte skrivit denna låt om jag var Justin. Nu har hon ju fått det hon ville ha, allas uppmärksamhet. Och en helt egen låt av Justin? Inte så smart tänkt kanske. Men lyssna på den, faktiskt ganska intressant ändå!
 

Kommentarer
Postat av: Rojina

hahahaah! kopierat Michael Jacksons "Billie Jean" juuh. :)

Svar: Haha jo tack, jag vet ;)
Elin

2012-06-28 @ 22:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0