Girls night

Hej på er! Märkte nu att min blogg har blivit lite konstig då det första inlägget som kommer upp när man går in är ett inlägg från 2011. Antar att detta är för att de håller på att byta plattform på blogg.se. Jag hade själv inte sett den nya designen och plattformen förns nu, men hoppas detta löser sig snart så man inte tror att jag tagit bort alla mina inlägg haha.

Kom i alla fall precis hem från Julia där jag, Rebecka, Elin och Louise har varit ikväll och kollat på film, tjockat oss och pratat en massa. Vi såg "Project X" och jag och Rebecka åt den nya smaken från Ben&Jerry som heter "Karamel Sutra". Rekomenderas starkt! Ska slå på ett avsnitt av OTH nu innan jag somnar. Imorgon väntar passning av Alfons och shopping med mamma. Godnatt finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0