Mobilblogg - Hos Madde

Hej på er! Vet att det var ett tag sen, men har fortfarande inte fått tillbaka min dator. Saknar den verkligen, hoppas den hinner komma innan fredag! Ligger i Maddes säng just nu och väntar på att hon ska bli klar, sover här inatt. Imorgon ska vi till Farsta för att fixa lite ärenden inför min resa till Spanien! Vet att det är typ två veckor kvar, men åker ju bort på fredag och när jag kommer hem kommer jag ha fullt upp så. Ja, det har väl inte hänt så mycket annat intressant. Jag har varit med kompisar, varit på fest, tagit det lugnt hemma, passat Alfons och så. Men nu har Madde lagt sig bredvid mig så nu blir det ett avsnitt av Greys Anatomy innan vi ska sova. Hoppas ni har det bra! Jag och Alfons i stan för ett par dagar sen. Hans första besök, och det gick superbra!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Åhh, älskar bilden!! Förresten gillar din nya design på bloggen, fräsch,clean och chic precis som du ;) Saknar dig vännen!! Vi måste ta och ses <3 <3 kram

2012-07-11 @ 18:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0