Mobilblogg - Bort från verkligheten

Hello! Försöker hålla mig vaken, så tänkte upptadera er lite. Anledningen till varför jag inte vill somna är för att vi ska åka långt med bilen imorgon, så vill kunna sova under resan. Jag och min familj (och Alfons såklart) ska ner till mormor och morfar i Mellbystrand en vecka. Det ska bli mysigt och jag längtar efter att få komma ifrån verkligheten. Bara stänga av mobilen och koppla av! Behöver verkligen det just nu. Och som ni märker så har jag inte fått tillbaka min dator än vilket resulterar i ingen upptadering. Men när jag kommer hem ska den vara klar att hämta! Så ni får stå ut tills dess älsklingar, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0