Girls night

Jag känner mig som en ny människa igen. Jag vågar inte ens säga när jag senast tog en dusch och tvättade håret, men jag kan ju säga att det är mer än två dagar sen i alla fall. Men nu har jag precis duschat och tvättat håret ordentligt, rakat mig, klippt naglarna och har just nu en ansiktsmask. Ska tvätta av den snart och smörja in mig, noppa ögonbrynen och måla naglarna. Har även ett gäng Gossip Girl avsnitt att titta på och en tjejtidning att läsa, så bättre än såhär kan det inte bli!
Jag skulle egentligen sovit hos Max idag, men med tanke på att jag fortfarande har 37,8 grader i feber så blev det tyvärr inte så. Vill ju inte smitta ner han och hans familj även om jag saknar han otroligt mycket! Så det blir en tjejkväll ikväll, bara jag och mamma är hemma. Vi ska äta god middag och mysa framför massa filmer med godis. Och jag ska såklart försöka kurera mig och bli frisk till imorgon då jag ska jobba. Hoppas ni får en mysig lördag!

Jag och mamma i Mexico i julas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0