Årsresumé del ett

Januari:
Firande in året med mina "nya" kompisar från gymnasiet hemma hos Stephanie, och det var en sjuk kväll. 2012 började tyvärr inte så bra då jag bråkade med Rebecka under en lång period och hade problem med min dåvarande pojkvän. Shoppade dock en hel del, festade och fick jobb på Fokus Gym.
 
Februari:
Februari bjöd på en del sjukdomar. Förkyldning och magsjuka närmare bestämt. Mitt konstanta festande fortsatte och jag umgicks en del med min dåvarande pojkvän. Fikade och lunchade både med gamla och nya vänner, och på sportlovet åkte jag och min familj till fjällen med en annan familj.
 
Mars:
Våren började komma och jag jobbade ganska mycket. Träna var en rutin jag hade i vardagen, och jag kommer ihåg att jag drömde en massa konstiga drömmar av någon anledning. Vi hade väldigt mycket i skolan också (har typ inga bilder från i Mars då min dator kraschade).
 
April:
Blev blond igen efter att ha varit brunett i ett halvår och vi mottog även dom första bilderna på Alfons. Åkte till Halland och släkten över påsken och firade den där vilket var väldigt mysigt. Jag och Rebecka hade en heldag i stan med sju timmar shopping och den 20 April snöade det. Typical Sweden haha. Den 28 April var jag på fest hos Stephanie som slutade med en stukad fot och en grov baksmälla.

Kommentarer
Postat av: Betzy

GOOOOOOS MIN AFFIIEEE <3

2013-01-07 @ 01:26:33
URL: http://prinsessanrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0