25 December 2012

Godmorgon på er! Hade ni en bra julafton igår? Min var toppen! Började dagen med en god frukost och slog in de sista julklapparna och klockan tre tittade vi på Kalle Anka. Efteråt drack vi lite glögg och åt pepparkakor och sedan var det dags för julbord. Efter två timmars ätande delade vi ut julklapparna och öppnade dom. Jag blev supernöjd med alla mina! Efter julklapparna spelade vi lite spel och åt risalamalta. Somnade runt ett glad och lycklig.
 
Idag så åkte min släkt hem vid 10 och sen dess har jag städat lite och ätit frukost. I eftermiddag kommer farmor och farfar och ikväll ska jag hem till Totte för att sova där och byta julklappar. Toppendag!
 
Bild 1: Våran gran
Bild 2: Min morbror fick en 2kg chokladkaka
Bild 3: Jag, Alfons och min snygga kusin i bakgrunden
Bild 4: Mina kusiner André och Sofie
Bild 5: Min present som jag fick av Rebecka med tillhörande rim
Bild 6: Mina presenter som jag fick av familjen och släkten

Kommentarer
Postat av: Sanna Göransson

Ville bara säga att din blogg är hur fin som helst och att jag hade blivit super glad om du kunde kika in på min och min kompis nya blogg. Kram ♥

2012-12-28 @ 15:05:07
URL: http://rebeccaochsannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0