Back on track

Hej! Det var ett tag sen. Nästan en månad sen. Helt sjukt vad fort tiden gått! Men anledningen till min frånvaro berodde på att min dator var på lagning i närmare tre veckor (!) och jag fick hem den för ungefär en vecka sedan.
 
Ja, vart ska jag börja? Det finns så mycket att berätta, men kan berätta de två största händelserna som inträffat under tiden jag inte upptaderat här.

1. Jag och Max har gjort slut. Efter lite mer än två år så bestämde vi oss för att gå skilda vägar. Det funkade helt enkelt inte längre, och så blir det ibland. Men jag inser nu att detta var det bästa för oss båda och jag vill honom allt väl.
 
2. Jag åkte till Spanien en vecka med en massa kompisar, och det kunde inte kommit mer lägligt än vad det gjorde. Vi åkte dagen efter jag och Max hade gjort slut och det var precis vad jag behövde! Det var jag, Linn, Mikaela, Elin, Jesper, Besse och Martin som hyrde en lägenhet som vi bodde i. Det var helt sjukt kul och allt möjligt hände. Den veckan var den bästa på hela sommarlovet!
 
Nu ska jag försöka komma tillbaka till bloggen lite smått, för har fått lite önskemål om det. Och jag tycker ju det är kul att blogga. Så nu kör vi!
 
Gänget (minus Jesper som hade åkt hem). Tack för den underbara veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0