Avskedsmiddag

Godmorgon på er! Har ni sovit gott? Jag har väl sovit helt okej, var tvungen att dela säng med Alfons och han tar verkligen sjukt mycket plats även fast han är så liten! Men aja. Igår så fick jag lite sällskap på kvällskvisten. Vi kollade på Edward Scissorhands och sen gick mitt sällskap hem.

Idag på dagen så har Becka redan hunnit vara här. Vi har busat lite med Alfons och pratat. Ikväll ska jag hem till Johanna på avskedsmiddag, för imorgon åker hon till Birmingham i London och ska plugga där ett år. Förstår inte hur jag ska klara mig utan henne...men i vår så ska jag och tjejerna åka och hälsa på henne har vi bestämt! Så ska börja fixa mig om ett tag. Men först, OTH!
 
Världens finaste är du Johanna, glöm aldrig det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0