29 Augusti 2012

Oj, inte upptaderat på en vecka hehe...har väl ingen egentlig anledning, har bara inte hunnit. Orkar inte återge hela veckan heller, men kan bjussa på lite bilder som sammanfattar den! :)
 


 
Bild 1: Hade en mysig eftermiddag med Madde då vi åt detta och kollade på "Never say never"
Bild 2: Köpte denna parfym på Tax freen på båten när vi var på kryssning fredag-lördag
Bild 3: Några sköna killar vi träffade på båten som kom från Umeå
Bild 4: Åt McDonalds i måndags, det var gudomligt gott
Bild 5: Firade födelsedagsbarnet Julia i fredags på Foam
Bild 6: Jag och tjejerna i lördags innan vi skulle på fest
Bild 7: Färgade ombre igår
Bild 8: Igår på engelska lektionen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du inte visste det så är ombre när det blir ljusare och ljusare. Inte bara mörkare hårbotten... FAIL

Klaga inte på att jag är anonym, för hade jag skrivit ett namn hade du ändå bah: Det tvivlar jag på att du heter....

2012-08-29 @ 18:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0