18 Augusti 2012

Godmorgon! Eller ja, god eftermiddag snarare. Jag vaknade för ungefär två timmar sen av att Affe hoppade upp i min säng och ville gosa. Men istället för att gosa så somnade han och han har nu sovit i två timmar. Lilla latmasken!
 
Igår kväll vart inte så lyckat som jag hade hoppats på. Vi kom till Mälarhöjden vid 10 och kl.11 stängde polisen ner festen. Då skulle vi dra till något som hette "Ankringen", men där var det lika dött. Så jag, John, Jocke, Anton, LG, Alexander, Oscar, Frej, Ruben och Frida åkte till Sjöängen och chillade lite. Lyssnade på musik, pratade och så. Vid halv 3 fick jag sällskap med mig hem som stannade till 4. När mitt sällskap hade gått somnade jag snabbt.
 
Idag skulle jag träffat min kompis Madelene, men hon blev inkallad på jobb. Så istället ska jag ta det lugnt. Ta en dusch, lägga ansiktsmask och lite sådant. Mys!
 
Tänkte bjuda på lite bilder, men för tillfället så funkar det inte så det får bli senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0