15 Augusti 2012

Hej på er kompisar. Allt bra? Med mig är det bra, dock har mitt halsont återvänt så det suger. Men ska ta det lugnt idag så jag hoppas på att det försvinner.

Anledningen till att jag inte upptderade igår var för att jag helt enkelt inte hade tid. Jag lämnade och hämtade Alfons på dagis mellan 9-13 och efter det åkte jag till Farsta och mötte Elias och Erica. Vi gick runt och kollade i affärer, pratade och fikade. Fick med mig två plagg hem som jag ska fotta och visa er senare. Fick sjukts hem av Ericas kille Simon och när jag kom hem så var det bara att hoppa in i duschen och äta lite middag innan jag åkte iväg igen, denna gången till Balingsnäs med Julia, Louise och Alice för att gå på chillkrök hemma hos Joel. Det var roligt och vi träffade både nya och gamla vänner. Kom hem runt halv 2 och åt då lite innan jag somnade.

Lite bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0