12 Augusti 2012

Hello foaks! Sorry att jag inte upptaderat på två dagar, men har helt enkelt glömt bort. 
Igår hände inget speciellt. Julia kom till mig en stund på dagen och vi pratade och kollade på OTH och på kvällen kom min syster Emilie och hennes pojkvän Magnus hem till oss och åt middag. Det var mysigt! Idag så har jag jobbat från 12-20 och det kändes bra att vara tillbaka. Har saknat alla! Och sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, bara ätit middag och tittat på OTH. Ska sova om ett tag för att ställa om dygnet nu veckan innan skolan börjar. Trist, men så är det. Imorgon väntar en dag med Julia och middag och bio på kvällen med ett par vänner. Kul!
 
Idag på jobbet

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken fin blogg du har! :)

2012-08-14 @ 00:40:05
URL: http://matildalife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0