Små fjortisar

Kvällen har varit riktigt trevlig. Fylld med skratt, skrik och fniss. Filmen var väl helt okej, lite för mycket "pang pang" för min smak, men helt OK. Skulle sovit hos Julia egentligen med Louise och Alice, men med tanke på att Max ska sova här imorgon och jag antagligen ska sova borta på lördag så tyckte jag det var bäst att sova hemma. Och jag ville inte lämna mamma ensam heller, hihi. Kom hem runt kvart över 10 och ska nu slå på ett avsnitt av "New Girl" innan jag somnar. Imorgon ska jag upp 9.15 för att vara i stan kl.11 med Rebecka. Det kommer bli shopping, lunch och en massa prat. Ser fram emot det! Så vi hörs mer imorgon, puss.

En bild som Rebecka la upp i min logg idag på FB. Det är massa kort från min gamla blogg som jag hade mellan 2008-2009 tror jag. Herregud, alla har vi varit små fjortisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0