Personlig träning

Hej på er! Förlåt för den dåliga upptaderingen, men gjorde ett inlägg i söndags som aldrig kom upp verkade det som? Jaja, det har varit full rulle sen jag kom hem i måndags, så det är därför jag inte hunnit skriva. Och som ni ser så kommer det ske lite förändringar på bloggen nu, min kompis Madde jobbar på det ;)
Hur är det annars då? Med mig är det bra, är lite trött bara. Ska till gymmet vid 11 och köra personlig träning med Johnny i en timme och sedan ska jag hem och fixa mig lite snabbt innan jag åker till Erica och planerar lite saker. Kul! Och ikväll blir det jobb och chillkrök. Så det blir nog supermysigt. Men ska gå och packa det sista nu, puss!

En bild från i söndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0