I am a bear, fear me!

Dagens planer blev väl inte riktigt som jag tänkt mig. Jag gick inte på mattestugan, ska gå imorgon istället. Så jag kom hem för en stund sen och har bytt om till mjukiskläder nu och satt mig i soffan för att skriva lite på min vetenskapliga rapport. Jag vill egentligen bara gråta när jag öppnar den för jag hatar den så mycket, men jag kommer väl att lära mig att tycka om den med tiden. Var även i stan idag efter skolan med Elin, Johanna, Julia och Louise och lämnade tillbaka en klänning och la undan en annan. Ska tillbaka imorgon och köpa den. Den är perfekt! Åh, love it. Men nu ska jag inte skjuta upp pluggandet mer. Desto fortare jag börjar, desto fortare blir jag klar.

Dör så sööööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0