Mobilblogg

Good evening! Jag har inte kunnat upptadera så mycket eftersom att jag haft en fullspäckad dag. Hade jobb introduktion på Onelund där vi först hade lite teori och sedan den sista timmen fick vi testa på att ringa ett par samtal själva. Jag var skit nervös,men allt gick bra och jag bokade 4 lotter på en timme vilket är provision! Så jag är jätte nöjd. Jag kom hem för ett tag sen och har ätit en sen middag och ska strax sova. Imorgon går jag i skolan från 8 till halv 5 då jag har ett viktig historia prov som ska skrivas mellan 15.00 och 16.30. Men det ska nog gå bra. Vi hörs imorgon helt enkelt,puss!

Bilden symboliserar något som jag längtar grymt mycket till!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0