Hemska drömmar

Godmorgon bloggen! Det var jobbigt att ta sig upp imorse, men nu känns det inte så farligt längre. Har en grym träningsvärk i benen efter Cooper-testet igår men det är bara bra för då vet jag att jag ansträngde mig :)
Jag drömde en jätte hemsk mardröm inatt, att Max var hemma hos mig med en tjej (en tjej som går i min skola faktiskt haha..) och han var typ tillsammans med henne och hade lämnat mig för henne. Och det var jätte hemskt, ibland höll han på med mig men sen så sa han att han var tillsammans med den där andra tjejen och att vi inte kunde hålla på och blablabla...slutade med att jag vaknade upp mitt i natten och skickade iväg ett krångligt sms där det stod att jag älskade han mer än allt och att han aldrig skulle lämna mig. Knäppt va? Jaja, drömmer typ alltid sådana där drömmar så har börjat vänja mig.

Två snabba bilder på lilla mig idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0