Signaturpose

Godmorgon på er! Ni kanske undrar varför jag inte är i skolan? Jo, jag vaknade kvart över 7 imorse och hade grymt ont i halsen och jag skulle bara ha en enda lektion idag och det var idrott. Så då tyckte jag att det kändes onödigt att åka dit, säga att jag var sjuk och sitta där och kolla på, så pappa fick ringa och sjukanmäla mig istället. Men såklart så kunde jag inte somna om så jag har varit vaken sedan kvart över 7. Men jag har kunnat tagit det lugnt. Jag har kollat på två avsnitt av Gossip Girl (har börjat kolla på det och fyfan vad bra det är!), ätit frukost i lung och ro, kunnat fixa mig lite extra och så. Så nu är jag klar men bussen går inte förns om en halvtimme så jag tänkte kolla på lite mer Gossip Girl. Gud vad långt det här inlägget blev, att ni ens orkar läsa...puss på er!

Min signaturpose?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0