Myskväll med en fin vän

Hej på er! Hur mår ni? Med mig är det toppen, är lite frusen bara efter att ha varit i stan med min pojkvän i några timmar. Vi letade efter en fars dag present till hans pappa och sedan köpte han lite nödvändigheter. Själv spanade jag in en mössa på Monki för 180 kr, men köpte den aldrig. Det kändes inte heeeelt rätt och när man köper något ska man vara 100% säker på att man använder det :) Så får fundera lite tills nästa gång jag ska in till stan.
Ikväll blir det myskväll med min fina vän Madeleine. Vi ska kolla film och tjocka oss med chips, dipp, B&J, godis och en del annat. Herregud...men vi hörs under kvällen för nu ska jag ta tag i lite plugg innan hon kommer. Puss!

En bild på mig och Madde från sommaren 2010 när vi var på kryssning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0