Berättar om Twiday

Nu tänkte jag ÄNTLIGEN ta tummen ur röven och berätta om Twiday som jag och Julia var på i tisdags. Vi kom dit vid tre och då blev vi insläppta och fick ett "band" som vi skulle ha på oss hela kvällen, en matbiljett och popcorn och en dricka. Den första filmen började vid 4 och sedan var det matpaus och då fick vi en macka och en till dricka. Vi sprang även och köpte godis under den pausen som vi skulle ha till film tre och fyra, jag köpte godis för 88 kr haha...har inte ens ätit upp det än! Och sedan hade dom även mellan varje paus en massa tävlingar där man kunde vinna godis, biobiljetter etc.
Sen satte dom på andra filmen vid 7 tiden och den var klar vid 9 och då var det ytterligare en liten paus och sedan körde dom igång tredje filmen vid tjugo i 10 och sedan var det en liten paus och sedan körde dom igång den fjärde filmen strax efter 12. Och den var så SJUKT BRA! Den är lätt en av dom bästa filmerna jag sett i hela mitt liv och den var hundra gånger bättre än ettan, tvåan och trean. Har ni inte sett den än så har ni missat något, GÅ OCH SE DEN! Jag ska se den igen nästa vecka tror jag med min lillasyster och pappa hihi, så bra var den! Längtar som FAN tills del 2 kommer ut, någon som vet när den gör det? Har fått höra allt från nästa sommar till nästa höst, så skulle vara tacksam för svar :)
Nu tänkte jag även bjuda på lite bilder om togs under kvällen!
Vid skolan
Lite Tacobar innan bion
Bandet som vi var tvugna att ha på oss
Taggade tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0