We say goodbye in the poring rain

Ligger nerbäddad i sängen nu med ett glas iskallt vatten bredvid mig. Chattar med lite folk på facebook och ska snart sova, orkar inte vara vaken till 1 då min pojkvän kommer hem och vill prata i telefon hehe...får ringa han imorgon istället Tänkte bjussa på lite bilder som jag och Nikita tog i lördags på restaurangen men som jag inte kunde ladda upp förut av någon anledning. Puss!

Och juste, om ni har något tips på vad jag ska blogga om så kommentera gärna det! Mer outfits, mode, smink, kärlek...? Kommentera på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv om frida albiin. hon är min idol, vill ha inside-information

2011-06-22 @ 23:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0