Long time, no see

Hej, och hoppas ni haft det bra under tiden jag varit borta! Jag hade tänkt dra igång bloggen nu igen och blogga så ofta jag kan (det är ju ändå sommarlov, så det är inte direkt så att jag kommer sitta klistrad framför datorn, men om det är sånt här väder ute så är det klart man gör det...) lång parentes haha!
Ja, sen jag sist skrev så har jag ju hunnit gå på bal och gå ut nian och en massa annat skoj. Men orkar faktiskt inte berätta om allt, ett urval av bilder från tiden kanske kommer upp senare :) Och med denna nystart så kommer såklart också en ny design som görs av www.emmavikstrom.blogg.se. När den är klar är dock oklart än så länge, men man får ha tålamod! Nu måste jag börja fixa mig, ska över till min pojkvän och äta middag. Puss!
Min kavaljer och jag på balen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0