Edward Scissorhands

Hello people! Har varit dålig med upptaderingen sen igår, men låg ute och solade till halv 3 och sen gick jag in och började fixa mig och drog till sockenplan med Frida. Väl där åt vi thaimat och väntade på bussen i 20 min innan den kom. Åkte till söderstadion och kollade på Hammarby - Ängelholm med Erwin, Emile, Simon, Max och hans kompis. Förlust blev det vilket inte var särskilt bra. Men vi är bäst i alla fall! Efter matchen så åkte jag och Max hem till han en snabbis och sen mötte vi upp Frida i gullmars och hade sällskap hem. När jag och Max kom hem så kollade vi på "Edward Scissorhands" som för övrigt var grym men lite sorglig. Blev helt kär i han, om ni inte sett filmen MÅSTE ni göra det! Somnade någon gång efter 3 eftersom att Max låg och sjöng "Fest hos Mange". Herregud alltså...

Idag så har jag och Max solat lite och gått på promenad. Han åkte vid halv 4 och efter det har jag bara chillat. Fick ont i huvudet och blev lite småförkyld, så ska ta det lugnt ikväll. Kolla på Allsång på Skansen som börjar strax. Hare!


Edward ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0