We like to sleep all day, and party all night

Jag är inte bäst på att upptadera just nu, men jag jobbar på det! Igår så kom Marcus och Elias hit och vi gick ner till bryggan vid mig och badade och solade. Jag börjar verkligen få färg nu, skönt! Vid 4 så kom Frida och en stund efter det kom även Madde och vi fixade oss och jag, Marcus, Elias och Frida åkte hem till Marcus och gjorde en brakmiddag. Grillat kött, grillade grönsaker, majskolv, potatis, bearneisesås och hela kittet. Vid 9 så drog vi till ett berg i Sköndal där det var lite sköna människor. Segt till en början, men det blev bättre sen! Var hemma hos Frida vid 2 tiden och somnade vid 3.
Idag så har jag bara badat och solat i Sjöängen med min lillasyster och pappa och nu sitter jag och väntar på att Rebecka ska ringa så vi kan ses. Ska nog börja packa lite, åker ju till Halland imorgon och stannar där till nästa torsdag eftersom att jag har släkt där. Vet inte riktigt hur upptaderingen blir hos mormor och morfar, men hos kusinerna kommer det funka utmärkt!
Nu ska jag bjussa på lite bilder från igår, enjoy!
Marcus är lite galen av sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0