Sova Shoppa Städa Äta Vänta

Kvällen har kommit och Sofia och jag har ätit middag. Sofia är ute och tankar mopparna just nu, duktig flicka. Igår så åkte vi och träffade Emelie och Anna, vi tog buss 1 till gärdet och badade i en pool med ganska varmt vatten, as skönt och kul. Precis när vi skulle torka oss och sätta på oss kläder så börjar det dugga lite och efter bara två minuter så börja det ös ner. Fick då panik och sprang bara runt och skrek. Tog bussen tillbaka in till stan tog en Coffe Cooler och åkte sen hem.
Idag åkte sofia och jag in till stan, skulle köpt en tröja men den fanns inte in min storlek. Köpte en varsin macka på Sandys då och åkte hem. Städade i huset lite innan maten som att det såg ut som jag vet inte vad. Väntar nu på Emelie och Anna som båda ska sova här inatt. Åker kanske och badar i skarpnäck.

Man blir ju inte alls avis när man läser att Elin har shoppat på dom underbaraste affärerna och solat vid finaste poolen.

Masa kramar, Madelene

Kärlek!


Ger en tanke till alla människor som befinner sig, har blivit skadade och DÖDADE i Oslo.
R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0