Today is the day with a big D

Japp, idag är dagen då jag lämnar landet i 2 veckor och 2 dagar för landet som har allt lite extra stort. USA! Ska bli galet kul faktiskt, känns som dom där två veckorna kommer gå fort då vi ska försöka hinna med Monterey, Los Angeles, Las Vegas och San Fransisco. Jag kommer ta med mig datorn och Madde har anmält sig som frivillig gästbloggare så ni kommer få blandade inlägg av både mig och henne ;) Ska upp om 5 timmar så måste verkligen sova nu...taxin hämtar upp oss kvart över 7 och planet går tjugo över 10. Jag vet faktiskt inte när vi hörs igen, beror på vart jag får internet någonstans. Sålänge så får ni ha det toppen, puss!
Tidigare idag när Frida var hemma hos mig för att ta farväl. Love you bebo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0