This is what I'm made of

Hej sötnosar! Upptaderingen är inte så bra när jag är här, men gör ju liksom annat än att sitta vid datorn...Idag så gick jag upp vid halv 12 och åt frukost och sen låg jag och solade fram till lunch och sen så solade jag igen fram till halv 4. Då gick jag upp och pratade lite med Frida på den nya chatten på facebook, den är verkligen grym! Vi ringde upp varandra eftersom att vi båda har webb och mick och satt och pratade. 100 gånger bättre än Skype...? Bra jobbat facebook, stor tumme upp! Sen gick jag, Sofie, mamma och pappa och köpte glass och när vi kom tillbaka så gick jag, Sofie, mamma, pappa, Göran och Jeanette och badade. Det var ganska kallt och luktade tång, men annars så! Nu ska jag ta en dusch, behövs verkligen, och sen blir det middag. Får se vad som händer ikväll, I'll keep you updated. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0