Shopping, shopping, and more shopping!

Hej sötnosar! Förlåt att jag inte bloggade något igår, men hade fullt upp hela dagen så...vi gick ut på stan och shoppade lite, jag gick bland annat in i underklädeshimmlen, alla tjejer vet nog vilken affär jag menar ;) Victorias secret såklart! Köpte även en skitcool tröja inne på Hot Topic (en affär som bara finns här i USA) som jag tänkte visa bild på sen. Efter shoppingen så åkte Ebba och pappa på Tim Burton utställning och jag och mamma kollade på Madam Tussauds Wax Museum. Det var ganska kul, vissa av gubbarna var skitlika och andra mindre lika. Efter waxmuseét så gick vi tillbaks till hotellet och badade i poolen och solade lite. Sen fixade vi oss iordning och åkte till Premium Outlet i Camarillo och shoppade loss i 4 timmar. Fick med mig saker från Forever 21, Tommy Hilfiger, Reebok och lite mer. Sen blev det hämtmat på rummet som avslut på kvällen!
Tänkte även passa på att säga att jag tänker på alla i Norge, det är fruktansvärt det som har hänt...all kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0