Shopping i USA

Ni kanske inte visste detta, men om 12 dagar så åker jag till USA! Ska besöka San Fransisco, Los Angeles och Las Vegas. Ska vara där i 15 dagar och det ska bli riktigt kul! Har ju bott i USA om ni inte visste det? Från det att jag var 3 till 6 så bodde jag där och nu när vi åker så ska vi hälsa på hos ett par kompisar. Dom har ett jättefint hus precis vid en golfbana och en sjö och väl där så ska vi åka wakeborad, sola, bada, spela golf och bara ha det allmänt kul. Och sen ska vi gå på Universal Studios och Six Flags. Jag längtar! Och eftersom att jag ska shoppa så mycket i USA så har jag försökt hålla mig ifrån att shoppa här hemma, och det har faktiskt gått bra! Men dessa är alltså några av sakerna som ska inhandlas när jag väl är där.
En vit iPhone 4. Sååå snygg!
Ett par svarta jeans
Ett par blå jeans
Vita låga converse
Någon typ av skjorta (kanske en vit)
Och såklart en massa fina underkläder från Victoria's secret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0