Phantom of the Opera

Hej och förlåt att jag inte bloggat på hela dagen, men så blir det om man är i Vegas ;)
Imorse så hade vi problem med att hitta ett ställe där vi skulle äta frukost, och tillslut vid 11 tiden när vi gått runt på stan en timme så blev det en frukost tallrik på McDonalds. Helt ok det med! Sen så åkte vi till en outlet och shoppade galet! Köpte en Ralph Lauren tröja som var skitsnygg, träningsshorts och ett träningslinne, en snygg GUESS väska och en skitsöt klänning från Tommy Hilfiger. Och lite presenter ;) Sen så hämtade vi pizza från Papa Johns och åkte tillbaka till hotellet och åt. Efter det så fixade vi oss lite för att sedan bege oss mot teatern nere på vårat hotell för att se "Phantom of the Opera". Den var jättebra, har aldrig sett den förut och musiken var fantastisk och även kläderna dom hade på sig. Gammeldagsa klänningar är jättefina tycker jag. Och nu är vi på hotellrummet och ska snart sova.
Läste precis ett gulligt mejl jag fått av min pojkvän på facebook, om du läser det här så älskar jag dig tusen varv runt jorden och tillbaka ♥


Allmänt taggad på livet imorse haha
Fancy frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0