Partytime!

Oj, har inte bloggat på 4 dagar hehe...sorry about that. Har haft fullt upp. Sen jag kom hem från Skåne så har jag hunnit se Harry Potter och Dödsrelikerna del 2, mysa med Max hela helgen och haft tjejkväll. Fullt upp som ni ser.
Nu sitter jag i mitt rum och har precis packat klart till USA dit jag åker imorgon. Har räknat ut att jag kommer kunna shoppa för 15 kg där, känns så lite...:( Får väl låna plats i någon annans resväska om jag inte får plats själv hehe. Tänkte ta och duscha nu för ikväll blir det party! Ska fira en kompis som fyller 16 idag, men tror inte hon vet om det själv, it's a suprise! ;) Så vi hörs säkert innan jag drar dit, men om inte, ha en trevlig kväll och var rädd om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0