Framme i Monterey!

Hej bloggen, nu är vi äntligen, efter mycket om och men, framme här i Monterey. Flygresan tog mer än 24 timmar pga att i New York så var vårat plan försenat 4 timmar ungefär. Ganska segt, och den sista flygresan var 6 timmar lång och vi satt i Ekonomi då i skitosköna stolar och det var svårt att sova etc. Däremot på första flyget så åkte vi Business, och jag har aldrig åkt något bättre i hela mitt liv. När vi direkt kom på planet så fick vi drinkar, benutrymmet och stolarna var typ XL och man kunde fälla ner hela stolen till en säng och man fick kudde och täcke till. Sen så serverade dom en flitigt med dricka och andra godsaker. När vi skulle äta lunch så fick vi en meny och det blev trerätters, och vi kunde kolla på film och spela spel på våran TV framför oss. Helt underbart!
Idag ska vi åka till Monterey Bay Aquarium och sen ska vi äta lunch på Carmel där självaste Clint Eastwood bor, och sedan ska vi vidare till Cambria och sova där en natt. Måste kila nu, ska duscha och sen blir det frukost. Jag bjuder på bilder senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag fick inte ens ett endaste sms, meddelan... Inget. TACK FÖR ATT DU MÅR BRA I ALLA FALL. love you :)

2011-07-20 @ 20:28:07
URL: http://prinsessanrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0