Då, nu och föralltid

Älskling, tack för 15 underbara månader. Jag hoppas verkligen på många, många fler. Vi har haft våra up's and down's, men vem har inte? Du är min livsglädje och allt jag gör är för oss. Det som är så bra med oss är att vi kan vara som bästa kompisar. Vi kan skratta och ha roligt tillsammans och hitta på knäppa saker, men vi kan vara det där söta paret också. Du betyder så mycket för mig och jag ver helt ärligt inte vad jag skulle göra utan dig. Trots att vi kanske inte ses så ofta som vi skulle vilja så ska du veta att vart jag än är på jorden, så älskar jag dig så oerhört mycket. Tusen miljarder varv runt jorden och tillbaka. Glöm aldrig bort det Max! Jag älskar dig då, nu och föralltid.

Våran låt ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

oh so cute! :D

2011-07-05 @ 22:30:19
URL: http://daghjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0